Vaikuttajamarkkinointi yrityksille -verkkokurssi

Nyt on aika opetella kuinka vaikuttajamarkkinointi toimii, miten se tulee toteuttaa ja kuinka saavuttaa parhaat tulokset!

Verkkokurssin sisältö

Verkkokurssi sisältää yhteensä seitsemän moduulia, joissa jokaisessa syvennytään vaikuttajamarkkinoinnin eri osa-alueeseen. Kaikki moduulit ovat opiskeltavissa heti kurssin oston jälkeen.

Vaikuttajamarkkinointi yrityksille vaikuttajamarkkinoinnin perusteet
Vaikuttajamarkkinoinnin perusteet

Mitä on vaikutajamarkkinointi, kuinka se istuu muuhun markkinointimixii, miksi isompi ei ole aina parempi ja kuinka ala toimii Suomessa mm. PR-ja mainostoimistojen, portaalien, verkostojen ja managerien kautta.

Vaikuttajamarkkinointi yrityksille Erilaiset yhteistyötyypit
Erilaiset yhteistyötyypit

Mitä eroa on kaupallisella yhteistyöllä, PR:llä, Brand Ambassador -yhteistyöllä, affiliate-linkeillä ja kuinka käyttää välityspalveluita yhteistöiden tekoon vaikuttajien kanssa. Saat listat parhaimmista yrityksistä auttamaan yhteistöiden käynnistyksessä.

Vaikuttajamarkkinointi yrityksille oikeat merkintätavat
Oikeat merkintätavat

Opit mainonnan lainsäädännöstä ja osaat jatkossa ohjeistaa vaikuttajia merkitsemään eri yhteistyötyypit oikein, sopimaan materiaalien jatkokäytöstä sekä tiedät mihin olla yhteydessä epäselvissä tilanteissa.

Vaikuttajamarkkinointi yrityksillekuinka lähestyä vaikuttajaa
Kuinka lähestyä vaikuttajaa

Saat konkreettisia kanavia joista löytää kohderyhmäsi tavoittavia vaikuttajia ja opit lähestymään heitä yhteistyötyyppiisi sopivalla tavalla. Näet myös esimerkkejä siitä, kuinka vaikuttajia EI lähestytä. Saat käyttöösi kustomoitavia sähköposti- ja viestintäpohjia sekä mm. listan konkreettisista ryhmistä joiden kautta löytää vaikuttajia.

Vaikuttajamarkkinointi yrityksille Kampanjoiden rakentaminen
Kampanjoiden rakentaminen

Ymmärrät mitä kaikkea kampanjan rakentamiseen kuuluu, mistä lähtökohdista se on hyvä rakentaa, mitä kaikkea tulee sopia brändin ja vaikuttajan välillä sekä kuinka yhteydenpito hoidetaan. Saat käyttöösi kampanjan suunnitteluun tarkoitetun pohjan, jonka avulla vastaat kaikkiin rakentamisen kysymyksiin.

yhteistöiden hinnoittelu
Yhteistöiden hinnoittelu

Opit mistä kampanjoiden hinta syntyy, mitkä tekijät määrittävät yhteistyön hinnan ja kuinka varmistat, että sijoitus saa vastinetta. Löydät myös esimerkkejä erilaisista hinnoittelumalleista ja alan standardeista!

analytiikka ja raportointi
Analytiikka ja raportointi

Tiedät mitä lukuja sinun tulee seurata, mitä nämä luvut tarkoittavat ja miksi osa nykyisellään seuraamista luvuista ei ole tärkeä. Osaat pyytää oikeat luvut raportissa ja opit katsomaan myös kokonaisuuden brändinrakennukseen vaikuttavia tuloksia, et vain nykyisiä numeroita.

Bonuksena valmennuksen ostajalle

01.

Alati päivittyvä tietopankki

Materiaalit ja etenkin tietopankki päivittyy jatkuvasti alan muuttuessa ja uusien säädösten tullessa voimaan. Pääset myös osaksi sisäpiirin tapahtumia!

02.

Ladattavia & uudelleen käytettäviä työskentelypohjia

Kurssin kaupanpäällismateriaalit sisältävät erilaisia tehtäviä, materiaalipohjia ja listauksia lisälukemisesta, joita voit jatkokäyttää useaan kertaan. Yhteisarvo on yli 500 €.

03.

Valmennettavien oma Facebook-ryhmä

Valmennuksen ostaneilla on pääsy salaiseen Facebook-ryhmään, jossa saa tukea muilta samassa tilanteessa olevilta sekä pääsee verkostoitumaan heidän kanssaan.

Valmennus julkaistaan syksyllä 2022!
Kuule ensimmäisenä avauksesta!

Kenelle verkkovalmennus sopii?

#1. Yrittäjät ja in-house työntekijät

Oletko vasta aloittelemassa vaikuttajamarkkinointia tai ylipäätään markkinointia? Nyt on käsillä tärkeät hetket, sillä se kuinka lähestyt ja mitä tarjoat vaikuttajille, kuten bloggaajille, tubettajille tai somevaikuttajille, määrittelee mielikuvan yrityksestäsi ja kantautuu puskaradiossa pitkälle.

#2. Brändien & toimistojen edustajat

Vastuullasi on yrityksen vaikuttajamarkkinointi, tai olette vasta tunnustelemassa tätä kenttään. Saatatte pohtia miten kampanja toteutetaan, mitkä ovat alan käytännöt ja kuinka vaikuttajamarkkinointi sopii osaksi strategiaa. Tästä on täydellistä lähteä liikkeelle!

#3. Vaikuttajat, jotka haluavat pöydän toiselle puolelle

Jos olet jo vaikuttaja, mutta haluat laajentaa osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnista tai toimia tulevaisuudessa yrityksen edustajana, voit saada tästä apua!

Haluatko kuulla lisää?

Vaikuttajamarkkinointi yrityksille -verkkokurssi lanseerataan pikapuoliin!

Mikäli haluat olla ensimmäisenä kuulemassa kun verkkokurssi ja sitä tukeva Facebook-ryhmä avautuvat, kerro se minulle täyttämällä oheinen lomake!

Ennakkotiedotelistalle ilmoittautuminen ei sido sinua ostamaan verkkokurssia. Saat silti erikoistarjouksen kurssin ostoa varten, kun liityt listalle.

Valmentajasi on Hanna Voutilainen / Hannamaria Media Oy.

Ilmoittaudu listalle:

* vaaditut tiedot